‘Deze wil je echt hebben, dit is echt een fantastisch apparaat!’
zei Felix over zijn nieuwe speaker toen ik bij hem op bezoek was. Lachend en knikkend schroefde hij het volume omhoog. Zijn enthousiasme was aanstekelijk en Felix is altijd ontzettend kritisch over een nieuwe aankoop waardoor ik wist dat het wel goed zat. Ik vroeg hem waar hij hem gekocht had en zonder verder onderzoek te doen bestelde ik daar exact dezelfde speaker. Ik was zo blij ermee dat ook ik hem vanuit mijn enthousiasme weer aan een vriend heb aangeraden.
‘Hij vond deze persoonlijke aanbeveling veel meer waard dan de overload aan reclame onzin die voorbij komt.’
Hij kent mij namelijk en ik ken hem, we zitten op één lijn. Ik begon mij af te vragen wat een persoonlijke aanbeveling nu eigenlijk waard is, en of dit nog meer waarde kan hebben. Voor de zender, de ontvanger en, in het geval van mijn speaker, de webshop. Voor een bedrijf is mond-tot-mond reclame het krachtigste middel om nieuwe trouwe klanten aan zich te binden, maar hoe kunnen we ervoor zorgen dat als je iets aanraadt, je daar voor beloond wordt? Vanuit deze vraag is send to see ontstaan.
Jeroen Geurts, founder.

We worden overspoeld met advertenties waarin we niet geïnteresseerd zijn. Toch zijn we altijd op zoek naar nieuwe merken of producten die bij ons passen. Het enthousiasme van een vriend over een merk of product werkt aanstekelijk. Send to see gelooft in de waarde van een persoonlijke aanbeveling. We motiveren mensen om hun enthousiasme te delen. Wanneer je een vriend iets aanraadt, deel je mee in de waarde van deze aanbeveling. Zo zorgen we er samen voor dat steeds meer enthousiasme verspreid wordt over producten of diensten die echt goed zijn.
Hiervoor hebben wij een personal influencer app gemaakt: send to see.
‘Deze wil je echt hebben, dit is echt een fantastisch apparaat!’
zei Felix over zijn nieuwe speaker toen ik bij hem op bezoek was. Lachend en knikkend schroefde hij het volume omhoog. Zijn enthousiasme was aanstekelijk en Felix is altijd ontzettend kritisch over een nieuwe aankoop waardoor ik wist dat het wel goed zat. Ik vroeg hem waar hij hem gekocht had en zonder verder onderzoek te doen bestelde ik daar exact dezelfde speaker. Ik was zo blij ermee dat ook ik hem vanuit mijn enthousiasme weer aan een vriend heb aangeraden.
‘Hij vond deze persoonlijke aanbeveling veel meer waard dan de overload aan reclame onzin die voorbij komt.’
Hij kent mij namelijk en ik ken hem, we zitten op één lijn. Ik begon mij af te vragen wat een persoonlijke aanbeveling nu eigenlijk waard is, en of dit nog meer waarde kan hebben. Voor de zender, de ontvanger en, in het geval van mijn speaker, de webshop. Voor een bedrijf is mond-tot-mond reclame het krachtigste middel om nieuwe trouwe klanten aan zich te binden, maar hoe kunnen we ervoor zorgen dat als je iets aanraadt, je daar voor beloond wordt? Vanuit deze vraag is send to see ontstaan.
– Jeroen Geurts, founder.


We worden overspoeld met advertenties waarin we niet geïnteresseerd zijn. Toch zijn we altijd op zoek naar nieuwe merken of producten die bij ons passen. Het enthousiasme van een vriend over een merk of product werkt aanstekelijk. Send to see gelooft in de waarde van een persoonlijke aanbeveling. We motiveren mensen om hun enthousiasme te delen. Wanneer je een vriend iets aanraadt, deel je mee in de waarde van deze aanbeveling. Zo zorgen we er samen voor dat steeds meer enthousiasme verspreid wordt over producten of diensten die echt goed zijn.
Hiervoor hebben wij een personal influencer app gemaakt: send to see.
Ons team
Kom jij ons team versterken?
Klik hier voor onze vacatures!